no such thing.

I wanna run through the halls of my high school
I wanna scream at the top of my lungs
I just found out there's no such thing as the real world
Just a lie you've got to rise above

( John Mayer - No Such Thing )

___

idag satt jag och fanny på henne stora balkong och bara va. :) det var soligt och varmt och fanny var (och är) sådär myspysbrabästbäst. och det gjorde ju inte det hela så mycket sämre. =)

sedan tog jag mig en tripp förbi mormor & morfar och fikade.
och så pratade vi en del också, de gör mormor och jag jämt då vi ses.
tror nästan ibland att vi tävlar om vem som kan säga mest under tiden vi träffas.
för vi pratar verkligen oavbrutet båda två.
(kan vara därifrån jag fått min översociala del)

solbrillor
och jag hade mina solbrillor på mig för andra gången i år.
också koolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback