sponatanitet.

denna dag har varit kanonkool. :) hade en enda lektion idag, och den varade i en timme. jippi. fick kort därefter ett sms från min vän sabina som ordagrannt löd: "yo! ska vi ge blod nån dag?? vavava?? :p" och jag svarade trevligt: "idag!!? jajjaaja. snälla!! hur gör man?". jag ringde senare blodcentralen och de sa att det bara var att komma dit. så efter att sabina kört klart på trafikskolan så knatade vi upp till akademiskasjukhuset i det fina vårvädret. :)

utsikt fr?n sabsf?


efter vår "blodgivning" ( de tog dock bara tester idag ) knatade vi ner och mötte hjorth & co vid bryggan. satt där och stekte en kortkort stund, innan vi senare knatade hem till sabina och åt. efter några timmar kom sabinas bror adrian hem, och jag kunde äntligen klippa honom. =p han råkade visst ta en repa förbi alla affärer nere på staden och kika på kläder, och sa att han "var påväg hem" i två timmar. =p

efter klippningen drog jag och sabina vår andra spontana grej: bio klockan 20.50. :) music and lyrics blev det. :) hade förväntat mig att det skulle vara bättre, men .. bra var den i alla fall.

nu sitter jag här och har abstinens efter potatowedges with mayo, och starbucks coffee. :( pratar med lauren på msn, och vi sitter och diskuterar just majonäs och potatisklyftor. usch, ve och fasa vad jag saknar saker i glassan. tur och kul som tusan att det vara är dryga 3 - 4 månaderna kvar till flytten. =D dags som tusan att planera för fullt snart. gladgladglad.

starbucks.
fannys underbara bild på en carmel frappucino i glasgow.

Kommentarer
Postat av: fanny.

tessan! igår fick jag världens Glasgow-ryck och började längta så jag nästan skulle kunnat börja gråta! galet. faan vad jag hoppas att vi får den där lägenheten på miller street. det kan ju inte blir mycket bättre, en trea mitt på miller street för 500 pund i månaden! annars får vi börja leta lägenhet på allvar snart :) spännande :D
snart snart snart blir vi sambogirls på riktigt :D
jag älskar dig! puss hej!

2007-03-28 @ 09:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback