the fratellis.

jessika har beställt biljetter till the fratellis den 15 april på debaser i stockholm. :) oooaaah. tooookglad!! =D detta gjorde även denna dag fulländad. :) :) :)

kuggade dock på teoriprovet idag. =p jag säger då det, teori har aldrig varit min starka sida. men jag blev åter glad igen då jag tröstade mig med en stor godispåse. :) sedan kom foppa och räddade mig, och tog mig till friskis för att träna ett corepass. (rygg och mage) efter det blev det lite gym, i väntan på att danspasset skulle börja. och när dansen väl började, gick det tokbra. :)

på lördag smäller det: st patricks day firande i stockholm. :) kanonkul. ser fram emot det så otroligt. välbehövt. jajaja. måste dock bara lida mig igenom ännu en torsdag på skolan. men två lektioner, det går fort. :) sen är det ju redan så gott som helg!

image63 
the fratellis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback