vad är oddsen?

kvällen spenderade jag med fanny, ben & jerry, daimglass, en kebabpizza, en lövbiff med pommes, en film, en chipspåse och en pepsi light. det var otroligt skönt att bara vara, och koppla av. :) ja ja ja. en riktigt "ben & jerry / hägendaz kväll" som normalt dras cirka en gång i månaden. dock saknade vi en medlem idag, sabina, som alltid varit en trogen deltagare.

om ungefär exakt 12 timmar sitter jag och jessika på the dubliner i stockholm redo för att starta st patricksday firandet. snackade just med en snubbe på msn som fann mig på facepart.com, han bor och arbetar visst i stockholm, men kommer ursprungligen från manchester. han skulle visst av en händelse till the dubliner imorgon, och inte nog med det: han jobbar visst lite extra på där, och skulle som jobba till 18.oo snåret imorgon. vad äro oddsen till det må jag fråga?

nåväl. see you all on sunday. på återseende säger vi nu. cheers mate!
ps. imorgon bär vi alla gröna plagg, på grund av firandet. ja? =p

sometimes the hardest thing and the right thing are the same
( the fray - all at once )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback