vårkänslor.

denna dag har varit bra. bland det bästa på länge må jag då säga. :) har nog hunnit med att göra allt, och lite till skulle jag tro, och allt har slutat positivt och bra. =) bra. bra. jätte bra. :)

började med att det var sol ute. bra bara det. :) så bestämde jag mig för att ta mig en promenad i det fina vårvädret till pappas jobb för att plugga lite inför teoriprovet jag totalt kommer kugga på imorgon. =p när pappan slutade jobbet så tog vi oss förbi ikea och kikade litegranna där. köpte lite saker till montern inför våga vara egen mässan på fyrishov den 24 mars, där jag kommer att ställa ut tillsammans med mitt företag.

sedan skjutsade han mig till skolan där jag skulle möta sabina och hjorth. premiär för bryggan (iaf för min del), satt där till det blev för kallt och solen försvann bakom skolan. sedan gick vi på jackjakt på staden. hjorth letade skinnjacka, tror han vill vara som mig. nästan säker på det. =p naah, just kidding.

sedan kom nästa bra grej då hjorth meddelade mig över att han kikat upp en del angående en liten miniweekend vi planerar med ett gäng vänner. bokas antagligen imorgon. :) kalas. kalas. kalas.

och inte nog med det skulle jag även få veta att fannys och jessikas (och madeleines med för den delen) mamma antagligen behöver lite folk som kan jobba lite då och då under våren. :) precis vad jag behövde! :) känns som jag nått toppen av denna dag. :)

hoppas på sol imorgon, för då kommer det gå kalas imorgon tror jag, även om jag kuggar, eller? :) jajaja. skall städa lite i rummet mitt, och kika på sex and the city innan jag skall sova. hej och hej !

___

måste bara observera att jag just kom på att jag suger på ordvitsar, sa just till min vän adnan på msn att: "jag och grillat går ihop som smör i solsken". ( och det skulle alltså vara positivt menat! ) eller som den dagen jag och mamma stod och pratade då jag drog en egen visa och sade "det är ju som att göra en .. eh .. fågel av en fågelunge" men .. huvudsaken är ju att jag försöker. right ?

ps.
funderar starkt på att svara med på basketen i CFRL kampen i skolan. kämpade hårt och väl i ettan, men det gick inte riktigt vägen då vi blev spöade av både fyrisskolan och celcius. kanske har vi i år chans mot rosedal. ja, ehm .. eller ? ;p

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hopp! Jag har utmanat dig. Se länk = http://sararan.blogg.se/1173890207_jag_har_blivit_utmana.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback