meddelande.


jag vill här med meddela att jag i söndags skaffade mig ett framtida boende. :) så nu är jag säkrad att stanna i skottelandet. :) skall dela en lägenhet med två jätte trevliga 22 åriga tjejer, ca 20 sekunder från jobbet mitt. :) lägenheten var kanonfin .. nästan lite gullig, om man skulle kunna kalla en lägenhet för gullig. en etage lägenhet är det med, så en av tjejerna har sitt sovrum på övervåningen. och jag kommer få ett stort rum med en jätte stor garderob med spegeldörrar. :) nöjd som tusan.

så nästa fredag har jag tagit ledigt, och craig skall hjälpa mig att flytta alla mina grejer. :) får nycklarna i början av nästa vecka, men flyttar som sagt antagligen inte förän på fredag, då jag är ledig. :)

är hur glad som helst! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback