posh.

nej, jag är inte bortskämd. eller .. jag brukade ej vara det. men craigan skämmer bort mig litegranna. om vi skall någonstans så hämtar han alltid mig med bilen, som han förövrigt kör på fel sida av vägen, men ratten på fel sida av bilen med. :p

men .. i söndags morse tog jag bussen för första gången i glasgow. det vill säga: första gången på fyra och en halv månad så åkte jag buss. nästan lite skämmigt att erkänna då man kommer från en buss- och cykel stad. men ja, första bussturen på fyra och en halv månad.

jag är bortskämd.

Kommentarer
Postat av: Jess

Hej!

Vad roligt att höra att allt fortfarande går bra där borta! Jag har tänkt maila dig hur länge som helst nu, men det blir bara inte av...jag ska ta tag i det! Här i Sverige är det kallt och jävligt, bara så att du vet. Magnus drog till Venezuela i morse och jag är avundsjuk som få! Usch! Vi hörs snart, saknar dig Terran ;)

2007-11-30 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback