raise.

ville bara meddela att jag, therese entersten fick reda på att jag fått ett heltidsjobb på biografen här i glasgow. ett jobb jag sökte för en vecka sedan eller två. jag berättade detta för min chef på cranberrys, och hon erbjöd mig ännu mer timmar än jag tidigare hade, och en löneförhöjning, och bad mig att stanna. :)

tack sa jag, och stannar snällt på cranberrys. :)

tre månader på jobbet, och redan har jag fått löneförhöjning, och mer timmar, vilket blir över tusen kronor mer än vad jag någonsin skulle kunna fått på bion. plus att jag även får dricks på stället. mycket, mycket nöjd. :)

___

syrran har skaffat blogg hon med. :) en inrednings blogg.
ruktigt imponerad är jag. kika in den:

http://www.nearthebothniansea.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Troy

Nya bilden på "tessilago" är klart bättre. Sov i ro och grattis till löneförhöjningen. Ring så får du mitt konto att sätta in dricksen på. Nu fattas bara husrum, men det ordnar sig. Du kan bo i hundrummet hos oss och pendla annars... Momo

2007-11-19 @ 22:42:41
Postat av: Louise

Fan va härligt
för dig , kämpa vidare , allt bra annars . fick ditt sms..... fan att seven är stängt :>D kraaam

2007-11-22 @ 09:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback