vad ar oddsen?

denna helg har varit riktigt skoj, men skum. :p borjade redan i fredags da craig och jag hade bestamt oss for att ta en lite tripp runt om glasgow. drog runt lite overallt, och stanna till slut pa en stormarknad som ar oppen 24 timmar om dygnet. shoppade lite, och satt sedan ute i bilen och pratade lite, bestamde oss vid ca 1.oo pa natten att "nu ar det kanske dags att dra oss hemmat", men ack, da startade inte bilen!

ringde efter hjalp som kom nagon timme senare. craig sov storre delen av tiden, och jag .. satt och .. tittade pa. :p och kvallen .. ehm .. morgonen slutade med att jag kom hem klockan 4.30, gick och la mig klockan 5.oo, och gick sedan upp och jobbade klockan 8.oo.

lordagen var nog den stressigaste dagen jag har varit med om pa cranberrys. folk stod till och med och koade utanfor cafet, vilket var helt galet. jag skulle da aldrig vanta sa lange for att fa ett bord. men ack, ar vi bra sa ar vi. :p haha.

pa lordag kvallen blev jag upphamtad av craig och vi drog till hans hus och kikade film. vid tolv pa natten ringde hans mamma och ville ha skjuts hem fran en fest. val framme vid festen koptes det shottar for fulla muggar. och craigs mamma tyckte bestamt att jag skulle ha ett glas vin eller tva. :p gillar den dar kvinnan. :)

___

fick ett brev i morse fran cineworld cinemas, bion i glasgow. fick veta att jag fatt jobbet som jag for nagon vecka sokte. :) mycket glad.

och har aven sokt en lagenhet har i merchanty city. har haft en del kontakt med tjejerna jag antagligen flyttar in med i lagenheten, men ingenting ar sakrat an. skall nog ringa henne ikvall och hora. hon skulle namligen ha ringt lagenhetsfolket och styrt upp en visning av lagenheten nasta helg, sa det aterstar och se om hon gjort det an. :)

naval. annars lever jag och mar bra. :) hoppas kunna ta en tur till sverige i januari, men vi far se nar det blir. :) pa aterseende sverige, saknar er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback