first cut is the deepest.

nu vare klippt och klart for oss alla.

klippte och fargade jessikas har har om dagen, och klippte fannys har ocksa. och sen igar var jag redigt trott pa mitt har, sa efter min och jessikas shoppingrunda pa staden (tva timmar i en affar) drog jag fram saxen och klippte en redig lugg pa mig sjalv. (maste observera min shopping igar. en ny jacka, tva toppar, en klanning, ett par boots, ett par strumpbyxor och en troja for ca 750 kr, tookigt nojd.)

sedan kom craigan over idag, sa klippte jag hans har med. och efter att han gatt sa fick jag och lauren spel, och sa klippte jag av hennes har med. en helomvandling alltsa. har varit en skoj dag. :)

___

igar var jag ut med jessika och fanny for att fira min fodelsedag som ar nu pa onsdag. :) flickorna ar dock i sverige pa sjalvaste fodelsedagen, men att fira den igar tackade jag ej nej till, eftersom jag var ledig idag. :) utgangen var kul, och slutade med att jag och fanny somnade i min sang, jag pa huvudkuddarna, och fanny pa fotanden, efter att vi legat och toksmsat till varenda kotte i skottland.

___

har kommit pa att jag visst kommer att firan min fodelsedag nagot ordentligt i ar.
- firade den igar.
- skall fira den med pappa och ann, som kommer till glasgow nu i natt.
- skall fira den med craig pa sjalvaste fodelsedagen, men blir en lugn kvall med fotbollstittande. :p skottland - georgien. :)
- skall ut och ata med craig nasta fredag.
- sedan kommer mamma och hakan pa lordag nasta vecka, da skall vi fira min fodelsedag da med, foljt av att fira mamman med som fyller ar den 23e. :)

detta blir skoj. :) :)

nu skall jag stada lagenheten innan svenskarna kommer. :) och imorgon blir det jobb, foljt av att jag, pappa, craig och ann skall ut och dricka ol som alla andra har i landet gor en vanlig lordag. :p det skall bli skoj. :) hej!

Kommentarer
Postat av: fanny

aaahaha, jag läser den smssession jag hade med kyle den där kvällen i din säng. jag läser detta, och jag skrattar. "Kyle XY? Alien yep. Yeah. Me and Therese think you are kyle XY. Yep. xxx"
"sh. dont tell any1 im an alien! xx"
"we should go to your alienplanet sometime! xxx"
"I shall ticke you go november as the mother and fathership will be away :) xxxxx"
"kyle, youre cool. I like you. Woho xxx". jag läser det och ställer mig själv frågan - visar dom ens Kyle XY i skottland? eller har jag precis fått mig själv att framstå som världens psycho? heerregud, haha. ps.ps.ps. jag har nyss sett det mest upprörande på jag vet inte hur länge! jag sitter i godan ro och ser på tv, så kommer nån läskig "älgarna protesterar"-musik på, så jag tittar på tv, och vet du vad som finns där? vet du?! ett par fötter, "filmade" underifrån. och varje tå har ett äckligt, motbjudande, vidrigt litet ansikte som sjunger "fötterna protesterar, fötterna har fått nog, fötterna vill ha frihet, här i sin egen sko" och inte nog med det, sen, när orden tar slut hummar dom alla i takt med musiken, jag mår illa, jag är äcklad, jag är UPPRÖRD!

2007-10-16 @ 00:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback