god formiddag sverige.


i lordags hade kyle ater igen ett gig. :) och jag var ater igen ett troget fan av hans grupp exist och stod dar och diggade med craig, martyn, david och ashley. kvallen fortsatte sedan ut pa bade barer och nattklubbar, vilket resulterade till en riktigt bra kvall. :)

___

i sondags var jag pa middag hos familjen allan. med andra ord: sondagsmiddag. sant som vi hade i sverige for ett x antal ar sedan, men som skottarna visst har behallt som tradition. maste ha varit en av de godaste middagarna jag atit sedan jag kom till glasgow (och da skall ni veta att jessika och fanny ar superkockar!), och alison allan ar pa samma niva. :p

kvallen flot pa bra, med en del sma pinsamma insidenter. :p inom den forsta halvtimmen i deras hus hann jag ha sonder papperskorgen och lyckats spilla en del av ett glas vitt vin over bade mig och deras skinnsoffa. :p skamdes som en tok, men som craig sa: de brot isen litegranna. :p

___

denna morgon har jag kant mig riktigt duktig: det vill saga, gora nagot innan jobbet for en gangs skull. sa jag gick upp tidigt, och gick ut pa en promenad pa shoppinggatan. hittade en jattefin troja at min sotnos, som jag forovrigt ej kan saga namnet pa, eftersom att han brukar lasa min blogg i hjalp av sidor dar han kan oversatt de som star. eller ibland sa fragar han helt enkelt mig om jag kan oversatta all som star, vilket ar en hel del. :p ser han sitt namn i texten vill han igert veta vad som star, vilket jag forstar, sa jag skriver helt enkelt inte hans namn nagot mer i denna blogg. :p vilket gor att han formodligen ej kommer att oversatt denna del av bloggen. sa!

___

igar var jag och fanny ute pa en pubrunda. :) har nog aldrig kommit over gransen av tre barer pa en kvall, men nasta gang, da ska vi for tusan dra fyra barer! :p hade en utomordentligt trevlig och valbehovd kvall. bara fanny och jag. :)

___

nu maste jag dra mig till jobbet. sitter pa internetcafet. pallade som inte att dra mig till lagenheten dar alla sussar sa sott. sa efter min shoppingrunda, sa drog jag mig hit istallet. :) skont att sitta sjalv och filosofera ibland. :)

ha de prima sverige. sa ses vi forhoppningsvis snart! hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback