happy birthday therese.

goddagens sverige. idag ar det min fodelsedag, och den har verkligen startat battre an jag nagonsin kunnat ana. allt borjade da jag i morse blev vackt av ett samtal fran gamla uppsala buss trafikledning med sang och gratulationer. en timme senare vacktes jag igen av ett samtal fran gamla uppsala buss, denna gang fran bjorn pa kontoret. :) sedan fortsatte det ramla in sms under resten av morgonen. :) nar jag sedan hade sovit elva och en halv timme vacktes jag av ett samtal, denna gang fran pappan min som halsade grattis. :)

nar jag sedan gick upp for att ata frukost satt det en miranda nalle pa bardisken, och tva kort brevid nallen. allt var fran lauren, ett gratulationskort, och ett presentkort pa £20 pa HMV. :) dar kan jag kopa en cd skiva eller tva tankte jag, eller varfor inte finding nemo som jag sa lange langtat efter att fa se. :) kanon! happy, happy, happy. :)

men, sa kom craig hastigt forbi och lamnade presenter, och sade att "detta var bara nagra sma saker, men jag lovar att ta dig till en konsert nar nagot band du gillar kommer till Glasgow", nar jag oppnade pasen med presenter sa lag james blunts cd dar, vilket jag redan lyssnat sonder pa tva timmar :p , ett stort kort och finding nemo! :) :) blev tokglad! och sedan skall vi ut och ata middag pa fredag med. kanner mig redigt bortskamd.

resten av dagen idag skall jag bara lata mig. eller forst betala hyran, och sedan lata mig. :p skottland spelar mot georgien, sa jag skall kika pa matchen. dra en flaska vin eller nagra ol, har inte riktigt bestamt mig, vet inte om jag kanner for att vara girlie da jag kikar pa fotboll, eller om jag skall agera som en riktigt karl och dra ol. :p detta blir ett svart val. :p

sedan vid atta skall jag mota craig vid hans jobb och vi skall ivag och ta en drink med hans mamma. :) ar tokigt nervos, men det skall bli skoj. :) nu skall jag ner till tesco och handla nagot gott, och aven overlata datorn till lauren. ha det finfint, och tack alla som smsat fran sverige. har tyvarr ej pengar pa mobilen for att kunna svara, men tack! =D pa aterseende! hejhejhej!


Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis tessan på din födelsedag! shit nu e du 19 år gammal. alltså man fattar inte att man har haft ett så långt liv redan , tänk va mycket vi har att se fram emot :P träffade malins baby idag hon är liksom typ en månad, fatta att man varit så liten och nu helt plötsligt står man har 19 år gammal och undra vat livet ska leda en någonstans. Eller leder vi livet. hmm... men hur som helst detta inlägg skulle inte ha med mina funderingar att göra utan om din födelsedag :) grattis grattis grattis... Kramar från Louise, Tierp, over and out

2007-10-17 @ 21:05:27
Postat av: Lule Tommy

Tok många grattis kramar från mig. Verkar som om din dag har varit tokigt rolig. Grattis i gen och kram från mig.

2007-10-17 @ 22:32:35
Postat av: Ann

va kul att du oxå har en blogg,o vet du:jag är med i facebook!!! Idag har jag jobbat över så jag känner mej lite slut men blev upplivad när jag fastnade här en stund, ha det riktigt bra Therese o hälsa Craig,kram Ann.

2007-11-19 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback