hett tips!

kika in syrrans blogg, och inspireras av hennes och hennes fastmans underbara hem:

http://sandkornochsotvatten.blogspot.com/

ps. var ledig i onsdags, var uttrakad, sa jag malade om vart kok - rott! :) mina flatmates blev mycket glada, och sade att jag var varldens basta flatmate, och den konstigaste manniskan de nagonsin traffat. bara for att jag alskar att stada och mala kok da jag ar ledig. :p haha.


sabina petersen kommer till mig pa fredags, och stannar i nagra dagar! skall bli underbart skoj! har ocksa en fest med tjejerna i lagenheten da. kanonkul! leapyear party. woho!

fick en tv av en kille pa jobbet idag. han hade en extra som bara stod och skrapade, sa han tog med den till jobbet, och jag plockade upp den dar. kanon! dar sparade jag en redig slant! :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej nessie :) Vad söt du är!

Härligt med upppdatering, vi kikar in varje dag för att se om det finns nåt nytt. :)
Hihi va kul att de får en chock när du fixar och trixar, sweds kan! =) Lät spännande med rött, duktig som har målat allt själv.

Längtar så mycket efter dig! När allt lugnat ner sig här hemma med jobbet skall jag ta ut semester och våldgästa dig lite, se ditt liv. :)
Hälsa svågern min!

Kramar!

Postat av: Louise

Fan va kul att sabina kommer, önskar jag kunde vara där jag med ! ska allt hinna komma till dig innan du hinner hit igen :P saknar !

2008-02-25 @ 23:12:11
Postat av: Tommy

Tjollahopp, fasen vad najs att du målat å allt, nu e det juh bara sovrummet ditt kvar.
Hur e det annars med er då?? Själv letar man jobb som en tok å pluggar jägarexamen, tror jag har 8 annonser jag väntar svar på. Hoppas craig har det gött, vill hemst gärna komma ner till er å säga hej hej hallå.

Har craig hunnit se bilderna på isvägen? Har fler coola bilder om han/ni vill se.
Ni får komma till hösten så får vi ta oss en sväng till stugan å jaga lite å njuta av hösten i norr. :P

Nu tillbaka till sovandet.
God Natt.
//Tommy

2008-02-26 @ 00:19:23
URL: http://sandkornochsotvatten.blogspot.com/
Postat av: mamma millan

Hello...kika in här fr din syrras fina blogg!Men det är väl inget fel att städa o koka mat!!

Sverige hälsning Millan

2008-02-26 @ 19:37:28
URL: http://mamma-millan2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback