sagan om jeansen.

provade mina gamla bagyjeans, inte de onormalt stora, utan de som satt tight i midjan, och mer bagy pa benen. och sla mig i skallen, och hoppa pa mig tre ganger: jeansen ar for stora for mig nu! inte visste jag att jag hade blivit mindre, men jeansen bevisade mig annat. behover nu mera ett skarp for att jeansen inte skall ramla av mig da jag gar. fy bubblan.

vill dock understryka att jeansen inte alls ser lika bra ut pa mig som forr, de ser namligen alldeles for stora ut ocksa, och inte nog med det, dom ar smatt trasiga lite har och var, och med det vill jag saga: stora hal overallt. men ack, jag drog pa mig jeansen anda. vad gor det om hundra ar om jeansen ser onormalt fula ut pa mig? jag skall anvanda dom som mjukisbyxor hela dagen bara for att!

ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback