nio dagar kvar.

jovisst är det sant. om nio dagar drar jag, craig, ashley och davis till teneriffa. :) kan inte vänta! bara sju dagar till att jobba. ledig nu på söndag också, och skall spendera hela dagen med att bara slappa. inte varje dag man får göra det, så i helgen skall jag och craiggan passa på! :) hihi.

annars är allt fint och bra.

trötter på jobbet dock. letar nytt, men inget intressant har kommit upp än. blir nog enklare efter sommaren, men det blir mitt nästa mål efter semestern. jobb sökande. hej!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Å vad lyxigt!! vi har 30 dagar kvar vi, till semestern, grekland ett par dagar extra.
Låter super att bara slappa, vettu vad? Nu på söndag är tom och jag ledig med, första gången på ca två månader, aldrig ledig på lö nån utav oss. Skall vi ha bbq ihop? ÖNSKA!!! Saknar ER BÅDA!
Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback