varför skall vi alltid vara så knepiga?

fick ett jättefint mejl av syster min. hon föreslog en grillkväll. hon, tommy, jag och craig. tänka sig om det skulle ha gått. eller om man hade det lite tråkigt, varför inte dra över till mamma och håkan .. eller mormor och morfar på en fika? fara till pappa och ann och prata kvällen lång om allt och ingenting ..

tänka sig att jag och syster skall vara så knepiga och flytta så pass långt iväg från varandra.

sådant tänker man inte riktigt på då man alltid har varandra i närheten. och ibland så uppskattar man inte saker förän dom inte finns längre.

ikväll förslår jag att du och jag kikar på teve och äter en god middag på avstånd madeleine. är du på?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag är på! Ätit räksallad och druckigt rödvin, vad bjuder du på? Jag har sett halva 27 dresses, verkar vara en äkta tjejfilm! :) Saknar dig plutt! /Storesyrran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback