ja, jag är en city chic.

fick en mycket underbart dator av mamma och håkan då mamma och madde var på besök. så ibland då jag möter upp craig efter jobbet så tar jag min lilla laptop och sätter mig i en bar i närheten som, sir john moore wetherspoon (och ja, den stavas så), som har gratis internet uppkoppling och surfar litegranna.

skall träffa craig om ca tjugo minuter och batterierna på datorn börjar ta slut. så detta får bli kort. ville mest uppdatera så att folk i svealandet vet att jag är vid liv. för det är jag. en förkylning börjar smyga sig på mig, men jag är stark och kämpar på.

jobbar och sliter en massa på jobbet mitt då högsta hönset (under hon som äger cafét) är på semester. har fått nycklar och hela köret, så jag öppnar och stänger cafét varje dag. och eftersom att alla andra har blivit tillsagda att jag är ansvarig under dessa veckor allan är borta, så blir jag tillfrågad om diverse saker. så jag passar på att styra upp stället lite mer som alla vill ha det. :P haha. men det vet inte chefen om. ;)

nu rinner batterierna iväg på laptopen, och så måste jag springa och möta craigget nu. ha det tipptopp allesammans, så skriver jag snart igen. hejhejhejhej.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja du är verkligen citychic! :) Vilken härlig vårbild du bjussar på ovan, bättre än utsikten här. Kul att få lite somrigare bilder från där man varit. :)
Tror du passar mycket bra som chef, du har många bra idér och kan ta människor, gissar att chefen får en liten chock när hon kommer tillbaka, men slit inte ut dig. :) Love ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback