oh my god!

mamman och jag gick iväg till olearys för att kika på rangers - fiorentina matchen. och fy helsike vilken match! 0 - 0 , sedan förlängning, följt av straffar. and rangers are off to the uefa cup final in manchester! my god! jag skakade i både ben och armar efter matchen. inte trodde jag för ett halvår sedan att jag skulle vara så intresserad av fotboll som jag är idag.

happy like hell. nu vill jag haka på till manchester, skall kolla på jobbet om det går att styra upp. :)

rangers

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo visst serru!Jag å marre sak börja jobba i sthlm på min fasters salong...ska bli jätte kul!
E för lite å göra här i uppsala så vi drar till storstan å drar in storkovan;)
Vasastan..rörstrandsg 17,Vi börjar på riktigt 1 juni,men små jobbar lite redan nu i maj!Om du har vägarna förbi så vet du var vi finns då..Kram!

2008-05-02 @ 11:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback